Kennisnetwerk & Werkgroepen

Wil je meedenken en advies geven aan onze raadsleden? Dat kan door je aan te melden bij het kennisnetwerk voor een onderwerp dat nu speelt. Op een aantal thema’s zijn groepen actief die proberen verdieping te geven aan een onderwerp. Tevens worden raadsleden ook ondersteund bij actuele onderwerpen in de gemeentelijke politiek. Het gaat om de volgende thema’s:

1. Werkgroep Cultuur
  2. Zorg
  3. Energiearmoede
  4. Werkgroep VROEM (focus op verkeer (beleid) en ruimtelijke ordening)

Heb je interesse of expertise in een van de genoemde onderwerpen? Dan ben je welkom om mee te doen en te denken. Aanmelden kan door middel van een mail aan [email protected]. De meeste groepen komen op maandelijkse of tweemaandelijkse basis bij elkaar in het pand van de PvdA.

PS: Vind je dat er een thema is dat mist en eigenlijk niet zou mogen missen? Weet je een aantal mensen die erover willen en kunnen meepraten? Email snel (hetzelfde mailadres) en we organiseren een eerste (verkennende) bijeenkomst, inclusief het raadslid in kwestie.