28 juni 2017

Kom maandag 3 juli naar het Wijkgesprek!

Woon of werk jij in Selwerd? Kom dan op maandag 3 juli naar het Wijkgesprek bij Wijkbedrijf Selwerd en praat met ons over jouw ideeën over de buurt.

De PvdA zoekt al jaren de wijken op. Op maandag 3 juli zijn wij in Selwerd. Wij praten dan met bewoners, bedrijven en maatschappelijke organisaties over verschillende onderwerpen. Van leefbaarheid en veiligheid tot ruimtelijke ordening en zorg. Maar iets anders kan natuurlijk ook. Jij, bewoner of organisatie, draagt namelijk zelf bespreekpunten aan. Woon je in Selwerd? Of heb je hier een onderneming? Dan moet je zeker aanschuiven bij het Wijkgesprek!

Ombudsteam
Woon je in Selwerd en loop je tegen problemen aan in je persoonlijke situatie? Dan is het PvdA Ombudsteam iets voor jou! Het Ombudsteam houdt zitting tijdens het Wijkgesprek van 3 juli. Zijn je problemen te delicaat om publiek te delen? Trek ons Ombudsteam dan voor of na het Wijkgesprek aan de mouw. Of mail naar [email protected]. Onze vrijwilligers helpen bij kleine en grote ergernissen. Bij overlast, criminaliteit, juridisch getouwtrek en gebrekkige huisvesting.

PvdA, altijd in de wijken!
De PvdA vindt het belangrijk om voortdurend in contact te blijven met bewoners, bedrijven en maatschappelijke organisaties in de wijken en dorpen. Daarom verruilt de fractie regelmatig het stadhuis voor bijeenkomsten in de buurten.

Wijkgesprek van Selwerd
Maandag 3 juli, 20 – 22 uur (inloop 19.30 uur)
Wijkbedrijf Selwerd, Bottelroosstraat 3

Ombudsteam
PvdA Maandag 3 juli, 20 – 22 uur (inloop 19.30 uur)
Wijkbedrijf Selwerd, Bottelroosstraat 3

Waar ben je naar op zoek?