6 januari 2018

Bijeenkomst Raadsverkiezing november 2018

Dit jaar zijn in november de gemeenteraadsverkiezingen. Daarvoor zijn we op zoek naar kandidaten die een afspiegeling zijn van man-vrouw, zwart-wit, kortom een diverse en kleurrijke samenleving in de nieuwe gemeente Groningen. Aanmelden kan nog tot 1 februari.

De afgelopen jaren heeft de huidige fractie goede zaken bereikt. Deze lijn binnen Groningen moeten we vasthouden. Dat betekent dat we ook na de gemeenteraadsverkiezingen op 21 november 2018 een sterke fractie moeten hebben staan, die opkomt voor alle inwoners van de nieuwe gemeente Groningen.

Ben je nieuwsgierig?
Misschien zijn we wel op zoek naar jou! Ben jij iemand die zich wil inzetten voor een eerlijker samenleving en ben je geïnteresseerd, maar twijfel je nog? Op vrijdag 12 januari om 19.00 uur hebben we een informele bijeenkomst.

Waar?
In Ons Pand aan de Haddingestraat 10 in Groningen. Samen met onze wethouder Roeland van der Schaaf en fractievoorzitters Carine Bloemhoff (Groningen), Ton Sprenger (Haren) en Rita Pestman (Ten Boer) worden we meegenomen in de werkzaamheden van de raad. Bé Schollema, wethouder in Loppersum, zal ons een meenemen in de waarde van de PvdA.
Tijdens deze avond kun je al je vragen kwijt en kun je in gesprek met de wethouder en de raadsleden, die je op een informele wijze meenemen in het raadswerk. Twijfel je? Dan vooral komen. We zien je graag!

Met vriendelijke groet,
Pascal Roemers