21 september 2018

Campagnecafe 28 september

Op woensdag 21 november vinden er in Groningen gemeenteraadsverkiezingen plaats. Deze verkiezingen vinden normaal gesproken in maart plaats, maar door de gemeentelijke herindelingen dit keer in november.

Ondertussen zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor deze verkiezingscampagne. Om zo veel mogelijk leden bij deze campagne te betrekken, organiseren wij regelmatig de Bitterballenborrels. De eerste van dit politieke seizoen is op vrijdagmiddag 28 september van 16.00-18.00 uur in Ons Pand aan de Haddingestraat 10. Graag willen wij jou ook uitnodigen voor deze borrel.

Tijdens deze borrel kun je mede campaigners ontmoeten en zien hoe je actief kunt zijn in de campagne. Er is altijd veel te doen: Van het bezorgen van flyers tot het in gesprek gaan met Stadjers. Van het organiseren van bijeenkomsten tot het aanmoedigen van onze kandidaten bij verkiezingsdebatten. Van het maken van filmpjes van onze activiteiten tot het schrijven van stukjes voor de sociale media. Kortom je kunt in deze campagne aan een breed scala aan activiteiten een bijdrage leveren!

Mocht je niet kunnen op 28 september, maar je wilt wel graag actief worden in deze campagne dan kun je bellen of mailen met Sisca Sytema: 06-24231530 of [email protected].

Tot 28 september!

Het Campagneteam

Waar ben je naar op zoek?