21 november 2014

De PvdA raadsfractie in Hoornsemeer

De fractie van de Partij van de Arbeid verruilt vanaf december 2014 regelmatig het stadhuis voor een bijeenkomst in de wijken.

De aftrap is op 1 december 2014 om 20.00 uur in de Tuinkamer van Maartenshof.

Er is dan gelegenheid voor de bewoners uit de wijk Hoornsemeer om met de raadsleden van de PvdA te praten over wat er speelt in de wijk. In elk geval willen de fractieleden graag horen hoe de bewoners de gevolgen van de aardbeving hebben ervaren in hun wijk. Dit onderwerp kwam laatst op een andere bijeenkomst ter sprake.

Daarnaast willen de fractieleden met de bewoners in gesprek over de kwaliteit van de openbare ruimte in hun buurt en de mogelijkheden van buitensporten en spelen in de wijk.

Iedereen is hierbij van harte uitgenodigd!

Voordat de raadsleden in Maartenshof zijn, gaan ze in enkele straten bij de deuren langs(canvassen) met een vragenlijst om ook op die manier de mening van de bewoners uit de wijk Hoornsemeer te horen.

Omstreeks 20.00 uur zullen de raadsleden in Maartenshof aankomen. Na een kopje koffie of thee met de aanwezige bewoners uit de wijk zal om ongeveer 20.30 uur de bijeenkomst beginnen.

Het onderwerp aardbevingen bespreekt de fractie in een speciaal thema half uurtje. Het doel hiervan is voor de komende tijd een PvdA koers uit te zetten. Daarna komen andere onderwerpen aan de orde.

Mensen die het interessant vinden om met de fractieleden in gesprek te gaan zijn hierbij van harte uitgenodigd!

Waar ben je naar op zoek?