5 maart 2018

Kom prikken en flyeren!

Carine Bloemhoff

Eén dag, twee acties! Komende zaterdag is de PvdA in Beijum. We doen dan mee met NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland. Om 11 uur verzamelen we op de parkeerplaats bij de Albert Heijn aan de Stoepemaheerd (bij slecht weer binnen). Van daaruit gaan we de omgeving schoon prikken. Alle materiaal is aanwezig! Heb jij een uurtje? En wil je je ook inzetten voor een schone stad en leefbare wijk? Doe dan met ons mee! We proberen zo veel mogelijk mensen op de been te krijgen!

Aansluitend gaan we flyeren voor het Wijkgesprek van Beijum. Dit gesprek voor alle wijkbewoners vindt plaats op 19 maart in ‘t Heerdenhoes. Hier kunnen bewoners van dit stadsdeel al hun ideeën, wensen en zorgen met ons delen. Alle goede input nemen we mee naar het stadhuis, problemen pakken we aan. Heb jij een uurtje over? Kom dan met ons flyeren! We verzamelen op parkeerplaats bij de Albert Heijn aan de Stoepemaheerd (bij slecht weer binnen).

Meedoen aan beide acties kan natuurlijk ook. Geef je a.u.b. wel even van tevoren op. Ook als je aan een van de acties wilt deelnemen. Zo kunnen we de routes beter plannen. Opgeven? Mail [email protected].

Tot zaterdag!

Met vriendelijke groet,

Carine Bloemhoff
Fractievoorzitter PvdA Groningen

Waar ben je naar op zoek?