14 januari 2015

Nieuwjaarsborrel PvdA Gewest en Stad

Wij starten met een Nieuwjaarsborrel op weg naar de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen. Deze verkiezingen zijn op 18 maart 2015. Later wordt nog een campagne startbijeenkomst gehouden.
William MoorlagMeer dan ooit staat de kwaliteit van het bestaan van vele Groningers op het spel. Aardbevingen, krimp en het vinden van een baan raken vele mensen in Stad en Ommeland in de kern van hun bestaan. Voor de PvdA zijn dit geen “facts of life”. Het gaat hier om acute maatschappelijke problemen waar de politiek een opgave in heeft. Voor de PvdA zijn dit zaken waar het in de politiek om moet draaien. Op de startbijeenkomst van de campagne zal hier verder op worden ingegaan. Nu gaat het om het jaar in te luiden met een borrel en om elkaar weer te ontmoeten.

Op deze middag zullen William Moorlag (PvdA gedeputeerde en lijsttrekker bij de Provinciale Statenverkiezingen) en Paul Smit (afdelingsvoorzitter Stad Groningen) om 17:00 uur een toespraak houden.

Iedereen is welkom!

Wanneer: Vrijdag 23 januari 2015