Opening politiek seizoen

3 september 2021, om 17:00, Stadslab Groningen

Het is weer tijd voor ontmoeting, een goed gesprek en een BBQ. We kunnen elkaar eindelijk weer echt ontmoeten, zonder beeldschermen, ruis en storingen. Gewoon samen met een glas in de hand en een glimlach op de lippen.

Hierbij nodigen wij jullie uit om samen de opening van het komende spannende en boeiende politieke jaar te vieren, georganiseerd door alle afdelingen in Groningen en het Gewest. Met natuurlijk onze raadsleden en wethouders die ons traditiegetrouw een hart onder de riem zullen steken en een nog geheime gast, waarvan we de naam later zullen onthullen. We trappen het jaar af in aanloop naar de Campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022.

We komen samen op het voormalig suikerunieterrein, een gebied dat vol in ontwikkeling is. Een ontwikkeling, die we live kunnen aanschouwen omdat er een maquette van het terrein te zien zal zijn. Het is ook mogelijk om een rondleiding over het terrein te krijgen. We sluiten af met goede gesprekken, goede muziek, een goed glas en een lekkere ouderwetse B.B.Q. We houden ons met zijn allen aan de dan geldende Corona regels.

Alles op een rijtje voor de Opening Politiek seizoen:

Wanneer:    Vrijdag 3 september vanaf 17:00 uur
Waar:            Stadslab Groningen, Suikerlaan 15, 9743 DA Groningen
Bijdrage:     5 euro voor de BBQ.

Hoe kom ik er: Fiets, stadsbus lijn 8 of de auto

Aanmelden kan door een email te sturen naar [email protected] met daarin je voorkeur voor vegetarisch (standaard), vis en/of vlees (op verzoek).