10 oktober 2018

Thema: De koers van de PvdA

Op woensdag 19 en vrijdag 21 september waren de Algemene Politieke beschouwingen. De PvdA heeft toen de koers, die de partij de komende jaren zal volgen, neergezet. De PvdA wil dat iedereen zeker kan zijn van goed werk, de beste zorg, onderwijs met kansen en een betaalbaar huis. Dat moet de basis zijn voor iedereen. Daar draait het om in het leven.

Zeker zijn dat elk kind kan meedoen. Zeker zijn dat er hulp is als het even tegenzit. Zeker zijn voor een schoon Nederland omdat welvaart meer is dan alleen koopkracht en economische groei.

Hoe gaan of moeten wij dat allemaal bereiken? Hoe gaan wij dat in Groningen, Haren en Ten Boer doen? De Gemeenteraadsverkiezingen van nieuwe gemeente Groningen zijn op 21 november 2018. De Provinciale Statenverkiezingen zijn in maart 2019. Allemaal heel dichtbij.

Wij gaan het daarover hebben met Henk Nijboer. Carine Bloemhoff (lijsttrekker PvdA Groningen), Julian Bushoff (kandidaat raadslid Groningen) en Roeland van der Schaaf (huidige wethouder Groningen) reageren op de inzet van Henk Nijboer.

Wanneer: Vrijdag 19 oktober 2018
Plaats:     Haddingestraat 10, Groningen
Inloop:     Vanaf 16.30 uur
Start:       16.45 – 18.30 uur

Discussieer mee, iedereen is welkom!

Voor meer informatie en/of toelichting kunt bellen met:

Sjak Rijploeg – 06 453 443 17
Martin Winter – 06 851 132 26
E-mail: [email protected]

Klik hier om aankondigingen van themabijeenkomsten per email te ontvangen.