CAMPAGNE

Op 22 november hebben we de kans om Nederland te veranderen. Jij kan ons helpen het verschil te maken. Sluit je aan bij de Groningse campagne van GroenLinks-PvdA!

Ik wil meedoen!

Alles over huis-aan-huis

We voeren een campagne waarin we met zoveel mogelijk verschillende mensen in gesprek willen gaan over wat zij belangrijk vinden. Dat is niet alleen interessant, maar ook nog eens super gezellig! Je gaat namelijk met een hele groep campaigners door de wijk en achteraf is er tijd voor nog meer gezelligheid.

Kom jij ons helpen met bellen?

Bellen is een belangrijk onderdeel van een campagne met vrijwilligers. Het is logisch dat je vragen hierover hebt. Lees hieronder wat je moet weten over onze belcampagne.  Een campagne draait op vrijwilligers. Hoe meer vrijwilligers we hebben, hoe meer kiezers wij kunnen spreken zodat ze op ons gaan stemmen. Zo komen we dichter bij de

Wil jij ook een verkiezingsposter?

Voor de campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen hebben we een serie van 20 posters gemaakt met concrete oplossingen voor de uitdagingen van deze tijd. Selecteer het ontwerp dat jou het meeste aanspreekt – Wonen weer betaalbaar, Fossiele subsidies stoppen, of toch gewoon onze lijsttrekker Frans Timmermans? Een raamposter ophangen is één van de makkelijkste manieren om effectief bij te dragen aan onze campagne.

Waar ben je naar op zoek?