30 april 2015

Ideëenavond Ons Pand

De afgelopen decennia beschikt de PvdA Groningen over een pand. We vergaderen er, we slaan er campagnemateriaal op en het is een ontmoetingsplek. Ons Pand is iets om trots op te zijn.

Tegelijkertijd zien mensen die weleens in Ons Pand komen, dat het pand enigszins gedateerd begint te raken. Het is niet energiezuinig en niet optimaal onderhouden, terwijl de kosten die Ons Pand met ons meebrengt steeds lastiger te dragen worden binnen een partij met minder leden en minder zetels.

Kortom: het is van belang dat we met elkaar in gesprek gaan over de toekomst van Ons Pand. Hiervoor willen het bestuur van de Stichting Ons Pand u van harte uitnodigen. Tijdens deze bijeenkomst, op 27 mei tussen 20:00 en 21:30 uur, zullen we met elkaar spreken over de toekomst van Ons Pand. De belangrijkste vragen:

1. Willen we als Gewest en Afdeling Groningen de beschikking hebben over een Pand?
2. Aan wat voor eisen moet zo’n pand voldoen? Is het huidige pand daar geschikt voor?
3. Hoe gaan we ervoor zorgen dat we in een geschikt pand zitten?

Tijdens de ideëenavond halen we input op over hoe we de toekomst van een/Ons Pand vorm gaan geven binnen de PvdA in Groningen. Deze informatie zal gebruikt worden in de verdere planvorming rondom de toekomst van Ons Pand.

Paul Smit
Voorzitter PvdA afdeling Groningen