16 januari 2017

Kom naar wijkgesprek op 23 januari!

De PvdA-fractie van Groningen organiseert op maandag 23 januari het Gesprek van Corpus Den Hoorn. Wij praten dan met bewoners, bedrijven en instellingen over hun ideeën en wensen voor een leefbare wijk.

Gesprek van Corpus Den Hoorn
De PvdA zoekt al jaren de wijken op. Deze maand zijn we in Corpus Den Hoorn, waar wij praten met bewoners, bedrijven en instellingen over verschillende onderwerpen. Van leefbaarheid en veiligheid tot ruimtelijke ordening en zorg. Maar iets anders kan natuurlijk ook. Bewoners en bedrijven dragen namelijk zelf bespreekpunten aan.

Ledengesprek
De zaterdag vóór het Gesprek van Corpus Den Hoorn, 21 januari, is de PvdA ook al actief in Corpus Den Hoorn. Alle PvdA-leden in de wijk zijn dan van harte welkom bij het Ledengesprek. Om bij te praten. Over de buurt, maar ook hun betrokkenheid bij de sociaaldemocratie. De koffie staat klaar.

PvdA Ombudsteam
Verder houdt het PvdA Ombudsteam die ochtend open huis in Corpus Den Hoorn. Het PvdA Ombudsteam helpt Stadjers met problemen in hun persoonlijke situatie. Denk aan problemen bij aanvraag van Wmo-hulp of bijstand. Of aan woonoverlast. Ons Ombudsteam ondersteunt en wijst de weg in het woud van organisaties.

PvdA, altijd in de wijken!
De PvdA vindt het belangrijk om voortdurend in contact te blijven met inwoners en maatschappelijke organisaties in de wijken en dorpen. Daarom verruilt de fractie regelmatig het stadhuis voor bijeenkomsten in de buurten.

Ledengesprek en Ombudsteam
Zaterdag 21 januari, 12 – 13 uur